Bhramarí légzés – stresszoldó és vérnyomásra is hat

Kivitelezés

Üljünk kényelmes ülőhelyzetbe a jógaszőnyegen, vagy egy szék peremére, és tartsuk teljesen egyenesen a gerincünket, illetve lazán, oldottan a vállakat. Csukjuk be a szemeket, és lélegezzük át az arcunkat, hogy laza és oldott legyen.

A könyökök behajlításával emeljük fel mind a két kezünket, és a hüvelykujjakkal dugjuk be a fülünket, majd a lehunyt szemeket takarjuk le a másik 4 ujjal, hogy teljesen befelé tudjunk figyelni.

Ezután orron keresztül lélegezzünk be, majd M vagy AUM hangot rezegtetve lélegezzünk ki az orron keresztül. Ez egy kör, érdemes 3-10 kört is végezni belőle egy-egy alkalommal, majd oldottan pihenve tudatosítani, hogy hogyan változtak meg az érzéseink.

A Bhramarí légzés ellenjavallata

Súlyos fülgyulladás vagy a fej területén lévő gyulladások esetén nem javasolt a gyakorlása.

Itt videón is meg tudod nézni, milyen a gyakorlatban:

Dr. Szabó Anikó  okl. vegyészmérnök, környezettudományi PhD doktor, minősített vezető jógaoktató

Nézd meg ezt is

Ódzsasz, az életerő kulcsa - Tippek az életerő növelésére, recepttel

Ódzsasz, az életerő kulcsa – Tippek az életerő növelésére, recepttel

Az ódzsasz közvetlenül befolyásolja a testi és mentális működésünket, nem túlzás kijelenteni, hogy egész életminőségünk az ódzsasz mennyiségén és tisztaságán alapszik.

Te mit gondolsz? Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.