Bhramarí légzés – stresszoldó és vérnyomásra is hat

Kivitelezés

Üljünk kényelmes ülőhelyzetbe a jógaszőnyegen, vagy egy szék peremére, és tartsuk teljesen egyenesen a gerincünket, illetve lazán, oldottan a vállakat. Csukjuk be a szemeket, és lélegezzük át az arcunkat, hogy laza és oldott legyen.

A könyökök behajlításával emeljük fel mind a két kezünket, és a hüvelykujjakkal dugjuk be a fülünket, majd a lehunyt szemeket takarjuk le a másik 4 ujjal, hogy teljesen befelé tudjunk figyelni.

Ezután orron keresztül lélegezzünk be, majd M vagy AUM hangot rezegtetve lélegezzünk ki az orron keresztül. Ez egy kör, érdemes 3-10 kört is végezni belőle egy-egy alkalommal, majd oldottan pihenve tudatosítani, hogy hogyan változtak meg az érzéseink.

A Bhramarí légzés ellenjavallata

Súlyos fülgyulladás vagy a fej területén lévő gyulladások esetén nem javasolt a gyakorlása.

Itt videón is meg tudod nézni, milyen a gyakorlatban:

Dr. Szabó Anikó  okl. vegyészmérnök, környezettudományi PhD doktor, minősített vezető jógaoktató

Nézd meg ezt is

Gazdag Én és Szegény Én egós játszmái és az Önvaló Énünk

Gazdag Én és Szegény Én egós játszmái és az Önvaló Énünk

Íme egy szokatlan nézőpont, ami a tudatosságot tágítja. A Gazdag Én és a Szegény Én nem a vagyonon vagy a körülményeken múlik, bár így látszik.

Te mit gondolsz? Szólj hozzá!

Az e-mail címet nem tesszük közzé.

X

Elfelejtetted a jelszavadat?

Csatlakozz hozzánk!