Naturmagazin
Kezdőlap | TERMÉSZETGYÓGYÁSZAT | AYURVEDA | Bhramarí légzés – stresszoldó és vérnyomásra is hat

Bhramarí légzés – stresszoldó és vérnyomásra is hat

Kivitelezés

Üljünk kényelmes ülőhelyzetbe a jógaszőnyegen, vagy egy szék peremére, és tartsuk teljesen egyenesen a gerincünket, illetve lazán, oldottan a vállakat. Csukjuk be a szemeket, és lélegezzük át az arcunkat, hogy laza és oldott legyen.

A könyökök behajlításával emeljük fel mind a két kezünket, és a hüvelykujjakkal dugjuk be a fülünket, majd a lehunyt szemeket takarjuk le a másik 4 ujjal, hogy teljesen befelé tudjunk figyelni.

Ezután orron keresztül lélegezzünk be, majd M vagy AUM hangot rezegtetve lélegezzünk ki az orron keresztül. Ez egy kör, érdemes 3-10 kört is végezni belőle egy-egy alkalommal, majd oldottan pihenve tudatosítani, hogy hogyan változtak meg az érzéseink.

A Bhramarí légzés ellenjavallata

Súlyos fülgyulladás vagy a fej területén lévő gyulladások esetén nem javasolt a gyakorlása.

Itt videón is meg tudod nézni, milyen a gyakorlatban:

Dr. Szabó Anikó  okl. vegyészmérnök, környezettudományi PhD doktor, minősített vezető jógaoktató

Nézd meg ezt is!

ZYO Gyógyító lélek gyógyuló test

ZYO Gyógyító lélek Gyógyuló test – A test öngyógyító erői – Feb. 23.

A legtermészetesebb gyógyulás a test öngyógyító erőinek felszabadítása a blokkoltság alól. Ahogy visszatérsz természetes Énedhez, az Önvalóhoz, úgy szabadul fel a test is. Mi itt és most ezen "dolgozunk", a szervezet öngyógyító erejét szabadítjuk fel.

A bazsalikom hatásai, kutatási eredmények és érdekességek

A bazsalikom hatásai és néhány kutatási eredmény

A bazsalikomról már több kutatási eredmény is született. Indiában szent, az ókorban pedig az ellenségesség szimbóluma. Érdekességek egyik kedvenc fűszernövényünkről.

Te mit gondolsz? Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.